Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to je dobrý - podobné exotické země byl můj mladický sen

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné shrnutí. Nejen do pralesa. :-)

1 0
možnosti
RE

Je pravda, že v Číně neuznávají ani jeden z těch zmíněných mezinárodních ŘP?

2 0
možnosti
Foto

Ano je to tak, oba typy mezinárodních řidičských průkazů jsou v Číně neplatné. V Číně, většinou na letišti, se dá zažádat o dočasný, turistický řidičský průkaz. Jeho platnost je omezena platností víza. Není nutné skládat žádné zkoušky. Většinou dělají jen kontrolu zraku a pár otázek :)

3 0
možnosti
JN

J64o61s81e32f 56N45i59k51l

14. 12. 2022 16:18

PerfektníR^R^R^ karma... také michalnikl.com

2 0
možnosti
Foto

Díky. Jsem rád, že se líbí :-)

0 0
možnosti
Foto

Proč jsou tam tři stativy?

1 0
možnosti
Foto

Používám na blesky a měl jsem s sebou v Africe přítelkyni (taky fotí) :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 352x
Již 12 let se intenzivně věnuji fotografii zvířat a přírody po celé naší planetě. Snažím se fotografiím vdechnout život a jedinečnost. Taktéž jsem organizátorem kurzů pro začínající a středně pokročilé fotografy, kterých se za poslední 4 roky zúčastnilo 2475 účastníků.

Organizuji workshopy fotografování v 10ti českých zoo, národním parku Bavorský les, fotoexpedice do deštných pralesů a Afriky. Spolupracuji s velkými mezinárodními společnostmi a  jsem členem Asociace profesionálních fotografů České republiky. 

Píši pro Vás blog s radami a návody a snažím se Vám předávat svoje zkušenosti a znalosti, které jsem za léta fotografování získal. Kdykoliv se na mě můžete obrátit s radou, dotazem či žádostí o konzultaci. 

Seznam rubrik